
Ovladače a soubory ke stažení: Zde si můžete stáhnout softwarové ovladače a aktualizace i příručky
a dokumentaci, které byly dodány spolu s tiskárnou.
Fóra podpory společnosti HP: Na fórech podpory společnosti HP můžete nalézt odpovědi na časté otázky
a problémy. Můžete si prohlížet otázky položené jinými zákazníky společnosti HP nebo se přihlásit a sami
přidávat vlastní otázky a komentáře.
Řešení problémů: Ke zjišťování problémů s tiskárnou a vyhledávání doporučených řešení můžete použít online
nástroje společnosti HP.
Kontaktujte společnost HP
Pokud při řešení problému potřebujete pomoc od zástupce technické podpory společnosti HP, obraťte se na
podporu. Následující způsoby kontaktování jsou k dispozici bezplatně pro produkty v záruce (v případě
produktů po záruce může být podpora s asistencí zástupce společnosti HP zpoplatněna):
Online konverzace s pracovníkem podpory společnosti HP.
Telefonický hovor s pracovníkem podpory společnosti HP.
Při kontaktování podpory společnosti HP buďte připraveni poskytnout následující informace:
●
Název produktu (umístěný na tiskárně, například HP ENVY 4510)
●
Produktové číslo (uvnitř přístupových dvířek kazet)
●
Sériové číslo (nachází se na zadní nebo spodní straně tiskárny)
Registrace tiskárny
Registrace zabere několik málo minut a získáte díky ní přístup k rychlejším službám, efektivnější podpoře a
upozorněním na podporu pro produkt. Pokud jste svou tiskárnu nezaregistrovali při instalaci softwaru,
můžete ji zaregistrovat nyní na adrese http://www.register.hp.com.
Další varianty záruky
Za příplatek lze k zařízení HP ENVY 4510 series přikoupit rozšířené servisní plány. Přejděte na adresu
www.hp.com/support , zvolte zemi/oblast a jazyk a poté prozkoumejte možnosti rozšířené záruky
poskytované pro vaši tiskárnu.
CSWW Podpora společnosti HP 61
Komentáře k této Příručce