HP Pavilion Elite HPE-505cs Desktop PC Uživatelský manuál Strana 11

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 28
  • Tabulka s obsahem
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 10
9
Kontaktování společnosti HP
Přestane-li váš výrobek během doby platnosti omezené záruky fungovat a nelze-li problém
vyřešit pomocí navrhovaných opatření v dokumentaci výrobku, můžete získat podporu
provedením jedné z následujících akcí:
Vyhledejte nejbližší servisní místo podpory společnosti HP na webu:
http://www.hp.com/support
Obraťte se na autorizovaného prodejce společnosti HP nebo autorizovaného
poskytovatele služeb a než zavoláte, připravte si následující informace:
Sériové číslo výrobku, název a číslo modelu
Případné chybové zprávy
Doplňky
Operační systém
Hardware a software třetích stran
Podrobné dotazy
Jak zjistit nároky na záruku a podporu
Navštivte webovou stránku http://www.hp.com/support, kde získáte informace o
aktualizované informace o záruce, servisu a podpoře.
LICENČNÍ SMLOUVA S KONCOVÝM UŽIVATELEM
NAINSTALOVÁNÍM, ZKOPÍROVÁNÍM, STAŽENÍM NEBO JINÝM POUŽÍVÁNÍM
JAKÉHOKOLI SOFTWAROVÉHO VÝROBKU PŘEDINSTALOVANÉHO NA TOMTO PC
SOUHLASÍTE BÝT ZAVÁZÁNI PODMÍNKAMI SMLOUVY EULA SPOLEČNOSTI HP.
NEPŘIJÍMÁTE-LI TYTO LICENČNÍ PODMÍNKY, JE VAŠÍM JEDINÝM NÁPRAVNÝM
OPATŘENÍM VRÁCENÍ CELÉHO NEPOUŽITÉHO PRODUKTU (HARDWARU A SOFTWARU)
DO 14 DNÍ ZA NÁHRADU PODLÉHAJÍCÍ ZÁSADÁM VRACENÍ V MÍSTĚ NÁKUPU. Pro
jakékoli další informace nebo žádost o plnou náhradu PC kontaktujte místní místo
prodeje (prodejce).
Zobrazit stránku 10
1 2 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 27 28

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře